Μαραγκουδάκη Δήμητρα

Εκπαιδευτικός ΜΑ Ειδικής Αγωγής ΜSc Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας

Μαραγκουδάκη Δήμητρα

Εκπαιδευτικός ΜΑ Ειδικής Αγωγής ΜSc Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Δήμητρα Μαραγκουδάκη ζει και εργάζεται στα Χανιά.

Σπούδασε στο τμήμαΦιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Κρήτης (2013) κι από εκεί κι έπειτα επιθυμώντας να ασχοληθεί με την ειδική εκπαίδευση ξεκίνησε ένα μεγάλο ταξίδι στον κόσμο της ειδικής αγωγής.

Έχει ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές σπουδές της στις «Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες» (ΜΑ Special Educational Needs στο University of East London, 2014) και λίγα χρόνια αργότερα στην «Εκπαιδευτική Ψυχολογία» (MSc Educational Psychology στο Πανεπιστήμιο Neapolis Pafos, 2019). Έπειτα έμαθε τη γραφή Braille, που παραμένει μέχρι και σήμερα η μεγάλη της αγάπη, εξειδικεύτηκε στην Αrt Τherapy (Πανεπιστήμιο Αιγαίου), εμβάθυνε με σεμινάρια στον τομέα της ειδικής αγωγής όπως το πρόγραμμα εκπαίδευσης TEACCH. Παράλληλα στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης επιμόρφωσής της, πιστοποιήθηκε σε σταθμισμένα αξιολογητικά εργαλεία που της δίνουν τη δυνατότητα να αξιολογεί και να δημιουργεί εξατομικευμένα προγράμματα παρέμβασης σεβόμενη την προσωπικότητα και τον ρυθμό κάθε μαθητή. Ασχολείται ενεργά με τη συγγραφή και την εικονογράφηση και το πρώτο της βιβλίο έχει τίτλο «Οι 12 άθλοι ενός μαθητή» (2022, Εκδόσεις Ραδάμανθυς) που πραγματεύεται κανόνες γραμματικής και ορθογραφίας πολυαισθητηριακά κι ευχάριστα σε ένα πλαίσιο παραμυθιού www.herokid.gr . Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως ειδική παιδαγωγός τόσο στην ιδιωτική όσο και στη δημόσια εκπαίδευση και συνεχίζει τις σπουδές της στην Ψυχολογία (Bachelor in Psychological Sciences and Techniques- Università degli Studi Guglielmo Marconi) στο Πανεπιστήμιο Μαρκόνι της Ιταλίας. Παρακολουθεί σεμινάρια και επιμορφωτικά προγράμματα στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης επαγγελματικής της κατάρτισης.


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Δήμητρα Μαραγκουδάκη ζει και εργάζεται στα Χανιά.

Σπούδασε στο τμήμαΦιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Κρήτης (2013) κι από εκεί κι έπειτα επιθυμώντας να ασχοληθεί με την ειδική εκπαίδευση ξεκίνησε ένα μεγάλο ταξίδι στον κόσμο της ειδικής αγωγής.

Έχει ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές σπουδές της στις «Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες» (ΜΑ Special Educational Needs στο University of East London, 2014) και λίγα χρόνια αργότερα στην «Εκπαιδευτική Ψυχολογία» (MSc Educational Psychology στο Πανεπιστήμιο Neapolis Pafos, 2019). Έπειτα έμαθε τη γραφή Braille, που παραμένει μέχρι και σήμερα η μεγάλη της αγάπη, εξειδικεύτηκε στην Αrt Τherapy (Πανεπιστήμιο Αιγαίου), εμβάθυνε με σεμινάρια στον τομέα της ειδικής αγωγής όπως το πρόγραμμα εκπαίδευσης TEACCH. Παράλληλα στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης επιμόρφωσής της, πιστοποιήθηκε σε σταθμισμένα αξιολογητικά εργαλεία που της δίνουν τη δυνατότητα να αξιολογεί και να δημιουργεί εξατομικευμένα προγράμματα παρέμβασης σεβόμενη την προσωπικότητα και τον ρυθμό κάθε μαθητή. Ασχολείται ενεργά με τη συγγραφή και την εικονογράφηση και το πρώτο της βιβλίο έχει τίτλο «Οι 12 άθλοι ενός μαθητή» (2022, Εκδόσεις Ραδάμανθυς) που πραγματεύεται κανόνες γραμματικής και ορθογραφίας πολυαισθητηριακά κι ευχάριστα σε ένα πλαίσιο παραμυθιού www.herokid.gr . Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως ειδική παιδαγωγός τόσο στην ιδιωτική όσο και στη δημόσια εκπαίδευση και συνεχίζει τις σπουδές της στην Ψυχολογία (Bachelor in Psychological Sciences and Techniques- Università degli Studi Guglielmo Marconi) στο Πανεπιστήμιο Μαρκόνι της Ιταλίας. Παρακολουθεί σεμινάρια και επιμορφωτικά προγράμματα στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης επαγγελματικής της κατάρτισης.

Κατερίνα Ψαράκη

Τμήμα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Κατερίνα Ψαράκη

Τμήμα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Κατερίνα Ψαράκη είναι Ψυχολόγος με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος
269376/06.09.2022.

Έχει ολοκληρώσει τις σπουδές της στο Τμήμα Ψυχολογίας του
Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Με σκοπό την επιμόρφωσή της, έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων σχετικά με τις αναπτυξιακές διαταραχές παιδιών. Είναι εκπαιδευθείσα Ψυχοπαθολογίας Παιδιών και Εφήβων στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Στο πλαίσιο της πρακτικής της άσκησης, έχει εργαστεί στην Άρσις, μία Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη. Σε αυτό το πλαίσιο, αναλάμβανε τη λήψη ιστορικού και την ψυχοκοινωνική και ψυχολογική στήριξη ωφελούμενων. Βρισκόταν υπό τη συνεχή εποπτεία ψυχολόγου εξειδικευμένης στη Γνωσιακή και Συμπεριφορική προσέγγιση. Στο παρόν, προσφέρει εθελοντικά τις υπηρεσίες της στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων υπό την εποπτεία της παιδοψυχολόγου του νοσοκομείου. Συμμετέχει στο παιδιατρικό – παιδοδιαβητολογικό τμήμα υποστηρίζοντας τα παιδιά που πάσχουν από τη συγκεκριμένη χρόνια ασθένεια αλλά και τους γονείς τους. Ακόμη, παρευρίσκεται στην ψυχιατρική κλινική όπου συμμετέχει στις συνεδρίες ασθενών και εξοικειώνεται με τη χορήγηση ψυχομετρικών τεστ. Παράλληλα , ψυχοθεραπευτικά αναλαμβάνει παιδιά με νευροαναπτυξιακές και συναισθηματικές διαταραχές. Λαμβάνει συστηματική εποπτεία για το θεραπευτικό της έργο και συνεχίζει να παρακολουθεί σεμινάρια στο πλαίσιο της επαγγελματικής της κατάρτισης.


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Κατερίνα Ψαράκη είναι Ψυχολόγος με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος
269376/06.09.2022.

Έχει ολοκληρώσει τις σπουδές της στο Τμήμα Ψυχολογίας του
Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Με σκοπό την επιμόρφωσή της, έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων σχετικά με τις αναπτυξιακές διαταραχές παιδιών. Είναι εκπαιδευθείσα Ψυχοπαθολογίας Παιδιών και Εφήβων στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Στο πλαίσιο της πρακτικής της άσκησης, έχει εργαστεί στην Άρσις, μία Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη. Σε αυτό το πλαίσιο, αναλάμβανε τη λήψη ιστορικού και την ψυχοκοινωνική και ψυχολογική στήριξη ωφελούμενων. Βρισκόταν υπό τη συνεχή εποπτεία ψυχολόγου εξειδικευμένης στη Γνωσιακή και Συμπεριφορική προσέγγιση. Στο παρόν, προσφέρει εθελοντικά τις υπηρεσίες της στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων υπό την εποπτεία της παιδοψυχολόγου του νοσοκομείου. Συμμετέχει στο παιδιατρικό – παιδοδιαβητολογικό τμήμα υποστηρίζοντας τα παιδιά που πάσχουν από τη συγκεκριμένη χρόνια ασθένεια αλλά και τους γονείς τους. Ακόμη, παρευρίσκεται στην ψυχιατρική κλινική όπου συμμετέχει στις συνεδρίες ασθενών και εξοικειώνεται με τη χορήγηση ψυχομετρικών τεστ. Παράλληλα , ψυχοθεραπευτικά αναλαμβάνει παιδιά με νευροαναπτυξιακές και συναισθηματικές διαταραχές. Λαμβάνει συστηματική εποπτεία για το θεραπευτικό της έργο και συνεχίζει να παρακολουθεί σεμινάρια στο πλαίσιο της επαγγελματικής της κατάρτισης.

Σωτηρία Γκούμα

Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Σωτηρία Γκούμα είναι Ψυχολόγος με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος

278673/09.08.2024.

Έχει ολοκληρώσει τις προπτυχικές σπουδές της στο Τμήμα Ψυχολογίας του

Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.

Είναι εκπαιδευόμενη Συστημική – Οικογενειακή Ψυχοθεραπεύτρια στο Εργαστήριο
Συστημικής Σκέψης και Εκπαίδευσης στο Ηράκλειο Κρήτης. Στο πλαίσιο της
πρακτικής της άσκησης, έχει εργαστεί σε ειδικό νηπιαγωγείο. Σε αυτό το πλαίσιο,
αναλάμβανε την απασχόλησή των μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
και συνείσφερε στην εφαρμογή εξατομικευμένων θεραπευτικών παρεμβάσεων με
σκοπό την εκπαίδευση τους. Βρισκόταν υπό τη συνεχή εποπτεία ψυχολόγου
εξειδικευμένης στη Συστημική προσέγγιση. Επίσης, έχει παρακολουθήσει το
σεμινάριο Σχολικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών. Στο παρόν, εργάζεται
ως εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης στην δημόσια προσχολική εκπαίδευση.
Ταυτόχρονα, αναλαμβάνει ψυχοθεραπευτικά παιδιά και εφήβους με
νευροαναπτυξιακές διαταραχές. Λαμβάνει συστηματική εποπτεία για το θεραπευτικό
της έργο και συνεχίζει να παρακολουθεί σεμινάρια και επιμορφωτικά προγράμματα
στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης επαγγελματικής της κατάρτισης.

Ειρήνη Κανούτου

Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Ειρήνη Κανούτου είναι Ψυχολόγος με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος

337550/10.10.2023.

Έχει ολοκληρώσει τις προπτυχικές σπουδές της στο Τμήμα Ψυχολογίας του

Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.

Με σκοπό την εξειδίκευση της στη παροχή οργανωμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών, φοιτά
και ολοκληρώνει τις μεταπτυχιακές της σπουδές στη Συμβουλευτική Ψυχολογία και στη
Συμβουλευτική στην Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση και την Υγεία στο Πανεπιστήμιο
Θεσσαλίας. Έχει παρακολουθήσει επιμορφωτικά προγράμματα σχετικά τη ψυχική υγεία
παιδιών και εφήβωνόπως το πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής: Διαφοροποιημένες Εκπαιδευτικές
Παρεμβάσεις του Πανεπιστημίου Αιγαίου και τοσεμινάριο Ψυχιατρικής Παιδιού και
Εφήβου: Βιολογικές και Κοινωνικές Προσεγγίσεις το οποίο οργάνωνε η υπηρεσία Παιδιού
και Εφήβου της Γ’ Ψυχιατρικής Κλινικής Α.Π.Θ σε συνεργασία με τη Παιδοψυχιατρική
Εταιρία Ελλάδος- Ένωση Ψυχιάτρων Παιδιών & Εφήβων. Στα πλαίσιατηςσυνεχιζόμενης
επιμόρφωσης της στη συμβουλευτική υγείας, έχει παρακολουθήσει τα σεμινάρια
«Αυτοάνοσα νοσήματα και Ψυχική Υγεία» του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου και
«Αυτοάνοσα νοσήματα- Παρεμβάσεις και Καλύτερη Ποιότητα Ζωής» του Κέντρου
Εκπαίδευσης και Ψυχοθεραπείας Psychopedia. Μέσω της πρακτικής της άσκησης, έχει
εργαστεί στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας και στο ΚΗΦΑΠ Μεγαλόχαρη. Στα
παραπάνω πλαίσια, ήρθε σε επαφή με την αξιοποίηση του ιστορικού και της πολύπλευρης
αξιολόγησης, την οργάνωση ατομικών παρεμβάσεων καθώς και ομαδικών
ψυχοπαιδαγωγικών προγραμμάτων. Παράλληλα, συμμετείχε στις συναντήσεις
διεπιστημονικής ομάδας και στη συμβουλευτική γονέων και φροντιστών. Στο παρόν,
συνεργάζεται με τον Συμβουλευτικό Σταθμό του Δήμου Χανιών στα πλαίσια της πρακτικής
άσκησης των μεταπτυχιακών της σπουδών όπου παρακολουθεί και αναλαμβάνει ατομικές
συνεδρίεςκαι ομάδες γονέων και συμμετέχει στο σχεδιασμό και τη διεξαγωγή
ψυχοεκπαιδευτικών προγραμμάτων σε σχολεία υπό την εποπτεία ψυχολόγου
εξειδικευμένηςστις προσεγγίσεις της Συστημικής και της Γνωσιακής Συμπεριφορικής.
Συμπεριλαμβάνεται στη λίστα εθελοντών του Χαμόγελου του Παιδιού, όπου συμμετέχει σε
οργανώσεις και στην απασχόληση παιδιών. Λαμβάνει συστηματική εποπτεία τόσο σε
ατομικό όσο και ομαδικό επίπεδο για το θεραπευτικό της έργο και παρακολουθεί
επιμορφωτικά προγράμματα, σεμινάρια και συνέδρια στο πλαίσιο της επαγγελματικής της
κατάρτισης.

Σωτηρία Γκούμα

Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Σωτηρία Γκούμα είναι Ψυχολόγος με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος

278673/09.08.2024.

Έχει ολοκληρώσει τις προπτυχικές σπουδές της στο Τμήμα Ψυχολογίας τουΠανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.

Είναι εκπαιδευόμενη Συστημική – Οικογενειακή Ψυχοθεραπεύτρια στο Εργαστήριο Συστημικής Σκέψης και Εκπαίδευσης στο Ηράκλειο Κρήτης. Στο πλαίσιο της πρακτικής της άσκησης, έχει εργαστεί σε ειδικό νηπιαγωγείο. Σε αυτό το πλαίσιο, αναλάμβανε την απασχόλησή των μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και συνείσφερε στην εφαρμογή εξατομικευμένων θεραπευτικών παρεμβάσεων με σκοπό την εκπαίδευση τους. Βρισκόταν υπό τη συνεχή εποπτεία ψυχολόγου εξειδικευμένης στη Συστημική προσέγγιση. Επίσης, έχει παρακολουθήσει το σεμινάριο Σχολικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών. Στο παρόν, εργάζεται ως εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης στην δημόσια προσχολική εκπαίδευση. Ταυτόχρονα, αναλαμβάνει ψυχοθεραπευτικά παιδιά και εφήβους με νευροαναπτυξιακές διαταραχές. Λαμβάνει συστηματική εποπτεία για το θεραπευτικό της έργο και συνεχίζει να παρακολουθεί σεμινάρια και επιμορφωτικά προγράμματα στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης επαγγελματικής της κατάρτισης.

Ειρήνη Κανούτου

Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Ειρήνη Κανούτου είναι Ψυχολόγος με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος

337550/10.10.2023.

Έχει ολοκληρώσει τις προπτυχικές σπουδές της στο Τμήμα Ψυχολογίας του

Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.

Με σκοπό την εξειδίκευση της στη παροχή οργανωμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών, φοιτά και ολοκληρώνει τις μεταπτυχιακές της σπουδές στη Συμβουλευτική Ψυχολογία και στη Συμβουλευτική στην Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση και την Υγεία στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Έχει παρακολουθήσει επιμορφωτικά προγράμματα σχετικά τη ψυχική υγεία παιδιών και εφήβωνόπως το πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής: Διαφοροποιημένες Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις του Πανεπιστημίου Αιγαίου και τοσεμινάριο Ψυχιατρικής Παιδιού και Εφήβου: Βιολογικές και Κοινωνικές Προσεγγίσεις το οποίο οργάνωνε η υπηρεσία Παιδιού και Εφήβου της Γ’ Ψυχιατρικής Κλινικής Α.Π.Θ σε συνεργασία με τη Παιδοψυχιατρική Εταιρία Ελλάδος- Ένωση Ψυχιάτρων Παιδιών & Εφήβων. Στα πλαίσιατηςσυνεχιζόμενης επιμόρφωσης της στη συμβουλευτική υγείας, έχει παρακολουθήσει τα σεμινάρια «Αυτοάνοσα νοσήματα και Ψυχική Υγεία» του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου και «Αυτοάνοσα νοσήματα- Παρεμβάσεις και Καλύτερη Ποιότητα Ζωής» του Κέντρου Εκπαίδευσης και Ψυχοθεραπείας Psychopedia. Μέσω της πρακτικής της άσκησης, έχει εργαστεί στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας και στο ΚΗΦΑΠ Μεγαλόχαρη. Στα παραπάνω πλαίσια, ήρθε σε επαφή με την αξιοποίηση του ιστορικού και της πολύπλευρης αξιολόγησης, την οργάνωση ατομικών παρεμβάσεων καθώς και ομαδικών ψυχοπαιδαγωγικών προγραμμάτων. Παράλληλα, συμμετείχε στις συναντήσεις διεπιστημονικής ομάδας και στη συμβουλευτική γονέων και φροντιστών. Στο παρόν, συνεργάζεται με τον Συμβουλευτικό Σταθμό του Δήμου Χανιών στα πλαίσια της πρακτικής άσκησης των μεταπτυχιακών της σπουδών όπου παρακολουθεί και αναλαμβάνει ατομικές συνεδρίεςκαι ομάδες γονέων και συμμετέχει στο σχεδιασμό και τη διεξαγωγή ψυχοεκπαιδευτικών προγραμμάτων σε σχολεία υπό την εποπτεία ψυχολόγου εξειδικευμένηςστις προσεγγίσεις της Συστημικής και της Γνωσιακής Συμπεριφορικής. Συμπεριλαμβάνεται στη λίστα εθελοντών του Χαμόγελου του Παιδιού, όπου συμμετέχει σε οργανώσεις και στην απασχόληση παιδιών. Λαμβάνει συστηματική εποπτεία τόσο σε ατομικό όσο και ομαδικό επίπεδο για το θεραπευτικό της έργο και παρακολουθεί επιμορφωτικά προγράμματα, σεμινάρια και συνέδρια στο πλαίσιο της επαγγελματικής της κατάρτισης.